Tines Torino

Tines Torino - om det norditalienske eventyr

Wednesday, October 04, 2006

Temmelig hjemmeligt

Så arriverede flyttekasserne fra DK. Tre uger var de undervejs, og det er da ganske godt gjort. Faktisk fik jeg lidt af et chok, da jeg så, hvor mange flyttekasser, der egentlig var. Flyttemanden blev sådan set bare ved og ved med at hive flyttekasser ud af elevatoren. Jeg synes nemlig ikke, jeg har manglet noget de par uger, jeg har været her (bortset fra en skrællekniv i køkkenet, og sådan en har jeg så ikke lige fået pakket), og kunne faktisk overhovedet ikke huske, hvad der var i kasserne. Nå, men nu har vi da fået en rigtig seng at sove i. Min DYNE – længe ventet. Riskogeren – uundværlig, vandpiben – øh, ja, den skulle også med. Cd’erne er sat på plads, de ulæste bøger fra de sidste syv år, rammer med billeder af den pukkelryggede … nu er her faktisk temmelig hjemmeligt.