Tines Torino

Tines Torino - om det norditalienske eventyr

Tuesday, September 19, 2006

Saa skete det. Jeg landede i Torino. De foerste par dage har vaeret mildest talt forvirrende, men nu kan jeg efterhaanden godt affinde mig med de 27 grader og Alperne som en fast del af sceneriet. Min slagter taler gudskelov engelsk, hvilket betyder, at vi sandsynligvis skal leve af koed de naeste mange dage... Jeg skal godt nok liiiiiiige vende mig til tempoet hernede - ting tager den tid ting tager. Skal der lige snakkes faerdig ved kassen i supermarkedet, selv om der er en megakoe, ja, saa maa det vaere saadan... Og ja, saa har jeg faaet indrettet vores walk in closet. Jeg tror paa, at ideen med at flytte til Italien kan gaa hen og vaere helt god...
Gratis er gratis paa italiensk og jeg skal heldigvis snart have min foerste italiensktime. Det er tiltraengt skulle jeg hilse og sige.